FANDOM

Zombi
Zombi
Cara Zombie
Tipus: Hostil
Punts de salut: HeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeart
Es genera a: Qualsevol bioma del món Principal, amb nivell de llum 7 o menys.
Força: Fàcil: 1 cor
Normal: 1 cor
Difícil: 3 cors
Drops: {{{drops}}}
Experiència: {{{exp}}}
Primera aparició: {{{primera aparició}}}

Els Zombis (també coneguts com a Zombie) són mobs hostils amb la pell verd i roba blava i estripada, semblant a la de Steve. Mesuren 2 blocs d'altura, 1 d'amplada i 0,25 de del davant a l'esquena.

FormesEdit

Els Zombis poden aparèixer amb tres formes diferents:

  • Zombis normals: Tenen l'aparença descrita al principi. Es cremen amb la llum solar
  • Zombis vilatans: Tenen el cos de zombi però el cap de Vilatà. Van ser afegits a l'snapshot 12w32a i són difícils de trobar. Normalment apareixen quan un zombi normal infecta a un vilatà: En mode fàcil hi ha un 0% de possibilitats de que passi. En normal un 50% i en difícil un 100%.
  • Zombis petits (O bebè): Tenen més salut que els normals i ocupen poc més d'un bloc. Van el doble de ràpid caminant i no es cremen amb la llum solar. Van aparèixer per primer cop a la versió 1.6.

ComportamentEdit

Els zombis apareixen en grups de 2 a 6 individus, i caminen sense un objectiu clar grunyint. Si estan a prop d'una porta de fusta començaran a donar-li cops, fins a trencar-la.

De dia, és normal trobar-ne sota arbres o a l'aigua, per protegir-se de la llum solar que els crema.

CombatEdit

Al ser mobs que caminen lentament (A excepció del zombi petit) és una de les criatures més fàcils de combatre. Si el jugador està dos blocs per sobre del zombi, aquest no el podrà atrapar perquè només poden saltar una paret d'un bloc d'altura.

CuriositatsEdit

  • Des de la versió 1.4 els zombis poden aparèixer amb diferents eines o fins i tot amb armadures (Normalment d'or).
  • Poden muntar en vagonetes.
  • Poden trencar portes de fusta en dificultat difícil.
  • Si menges carn podrida sense moure't i apretant la tecla Shift hi han menys possibilitats d'enverinar-se.
  • Els Zombis van ser els mobs més ràpids fins que es van crear les aranyes.
  • Els zombis petits i vilatans es poden curar llançant-los una poció de debilitat i després una poma d'or. Després de 5-10 minuts es convertiran en vilatans normals.
  • Al curar un zombi vilatà, aquest no tindrà els mateixos objectes per comerciar, ni la mateixa roba.