FANDOM

Rat-penat
Murcielago
Rat-penat cara
Tipus: Passiu
Punts de salut: HeartHeartHeart
Es genera a: A la capa 63 o inferior, amb un nivell de llum de 4 o inferior.
Del 20 d'octubre al 3 de novembre: Amb un nivell de llum de 7 o inferior.
Força: No
Drops: {{{drops}}}
Experiència: {{{exp}}}
Primera aparició: {{{primera aparició}}}

Els Rat-penats són mobs passius que apareixen de manera natural a les coves i en grans espais tancats. Són els únics mobs passius capaços de volar, i són els únics mobs voladors que apareixen al món superior. Emeten un grinyol molest, però no afecten de cap manera al jugador.

AspecteEdit

Són el tercer mob més petit, després de les gallines petites i els peixets de plata. Són difícils de veure. Tenen la pella marró, unes ales i unes petites potes.

AparicióEdit

Els Rat-penats apareixen en la foscor. També poden aparèixer dins una casa si és suficientment gran.

En els mons extraplans poden aparèixer a qualssevol lloc, degut a que no hi han ni coves ni espais tancats i grans.

ComportamentEdit

Els rat-penats dormen durant el dia i estan actius durant la nit. Quan està en repòs, es penja de cap per avall, però quan el jugador s'hi apropa comença a volar. No es poden penjar de blocs transparents o que no siguin sòlids.

ErrorsEdit

  • A vegades, un rat-penat pot travessar un bloc de vidre
  • També es poden veure penjar de l'aire.

CuriositatsEdit

  • Tot i que és difícil, si un rat-penat cau a l'aigua es pot ofegar.
  • Poden aparèixer al bioma de l'Illa dels bolets.
  • Com a la realitat, els rat-penats fan servir el so per identificar el que tenen al seu voltant. Per tant, si el jugador ha begut una poció d'invisibilitat el rat-penat el veurà.
  • Tendeixen a volar cap a l'est.