FANDOM

Porc
Porc
Cara Porc
Tipus: Passiu
Punts de salut:
Es genera a: Blocs d'herba. Nivell de Llum 9 o superior.
Força: {{{força}}}
Drops: {{{drops}}}
Experiència: {{{exp}}}
Primera aparició: {{{primera aparició}}}

Els porcs són mbs passius que van aparèixer per primera vegada a la prova de supervivència. El principal avantatge que tenen és que al matar-los tiren carn de porc. Per tant són una font no-renovable de menjar (Tot i que es poden reproduir).

ComportamentEdit

Bebé Cerdo

Cria de porc

Els porcs van caminant sense cap objectiu. Quan es troben amb un obstacle, simplement intenten saltar-se'l, per això, quan es troba amb tanques o parets altes es comporta d'una manera estranya. Si cau a l'aigua no farà cap intent per sortir-ne. Si t'atures a prop d'un porc, aquest se't quedarà mirant uns segons i després continuarà el seu camí. Normalment apareixen en grups de 3 o 4. Com altres mobs passius, són atrets per la llum, i a vegades poden ser vistos saltant sobre un torxa o altres objectes lluminosos.

Informació i HistòriaEdit

Cerdo con Montura

Porc amb sella de muntar

  • El mob per defecte dels generadors és el porc. Per tant, si el jugador col·loc un generador de monstres aquest generarà porcs, sempre i quan hi hagi un nivell 9 o superior de llum i herba a una distància de 5 blocs, com a mínim.
  • A més del cavall, el porc és l'únic animal que es pot controlar mitjançant una sella. Un cop l'has muntat, es controla amb una canya de pescar amb pastanaga.
  • Des de la versió Beta 1.5 hi ha un assoliment que consisteix en caure per un penya-segat muntant un porc.
  • Un generador de monstres, en un servidor SMP, sempre tindrà la miniatura d'un porc en el seu interior, encara que generi altres mobs.
  • Des de la versió Beta 1.5, si un porc mor cremat, aquest deixa anar carn de porc cuita.
  • Si a la mà portes una pastanaga, els porcs et miraran i et seguiran.

AparençaEdit

Els porcs són de color rosa, amb els ulls mirant cap a direccions oposades i amb un nas que ocupa entre un quart i un terç de la seva cara. Tenen una altura de 1.1875 blocs, una amplada de 0.625 i una llargada de 1.25 blocs.

AssolimentsEdit

Vegeu informació més detallada sobre aquest tema a '''NO HI HA TEXT!'''
Imatge Assoliment Descripció Prerequisits
Achievement-plain
Grid Montura
Quan els porcs volen... Utilitza una sella de muntar per muntar un porc i llençar-te, amb ell, per un penya-segat. Assassi de vaques

DropsEdit

  • Prova de supervivència
    • 0-2 Bolets marrons
  • Alpha
    • 0-3 peçes de carn de porc crua.
  • Beta
    • 0-3 peçes de carn de porc crua (cuita si ha mort cremat).

CuriositatsEdit

  • Notch va crear els Creepers a partir d'un skin de porc fallit.
  • Des de la Beta 1.5 si un llamp cau sobre un porc aquest es converteix en un porc-zombi.
  • A partir de la versió 2.0 el porcs s'engreixen amb pastanagues.
  • Si un porc mor amb sella de muntar tirarà la sella de muntar, però si mor cremat no.