FANDOM

Pocions
Pocions
Pocio-base
Apilable No
Primera Aparició Beta 1.8pre3

Les pocions són beuratges amb efectes específics sobre el jugador que les beu. Les pocions i els seus efectes van ser introduïdes per primera vegada a la Beta 1.8. Es creen utilitzant aigua i diversos ingredients en un Altar de pocions. Si es combina una poció amb pòlvora, en resulta una poció explosiva - una variant de les pocions que es poden llançar i utilitzar-se com a arma.

Llista de pocions Edit

Pocions-esquema

Esquema amb totes les pocions

A la dreta tens una imatge que mostra totes les combinacions d'ingredients que es poden fer per crear una poció. Segons Jeb (el líder actual de Minecraft), hi haurà fins a 2.653 combinacions possibles en actualitzacions futures.

Hi ha diversos tipus de pocions:

  • Pocions base: Serveixen per fer altres pocions, i no tenen cap efecte per elles mateixes.
  • Pocions primàries: Són les pocions que sí que tenen un efecte sobre el jugador, ja sigui bo o dolent.
  • Pocions que no es poden fabricar: Hi ha algunes pocions que, tot i que són presents al codi font del joc, no es poden fabricar de cap manera.

Efectes de les pocionsEdit

A més dels efectes específics de cada posció, el jugador estarà envoltat d'uns remolins del color de la poció que ha begut mentre duri l'efecte.

AssolimentsEdit

Icona Assoliment Descripció en el joc Requisits prèvis
Achievement-plain
Pocio-base
Elabora una poció Preparar una poció Jugant amb foc