FANDOM

Els items o objectes són objectes que només existeixen dins d'inventari i a les mans del jugador - el que significa, que no es poden col·locar en el món del joc. Alguns elements només han de posar els blocs o entitats en el món del joc quan s'utilitza. Són, doncs, un element quan en l'inventari i un bloc quan es col·loca. Alguns exemples d'objectes que presenten aquestes propietats són quadres d'articles, que es converteixen en una entitat quan es col·loquen, i els llits, que es converteixen en un grup de blocs quan es col·loquen. Quan està equipat, articles (i blocs) mostren breument els seus noms per sobre del HUD.

Els objectes que utilitzen ID d'elements mentre que els blocs utilitzen identificadors de bloc.

Tipus Edit

MaterialsEdit

S'utilitzen per a una gran quantitat de diferents propòsits, creant principalment altres blocs o articles a través de l'elaboració.

  • Els objectes que deixen anar els mobs s'utilitzen per al consum, la cuina, la creació d'altres blocs o articles, teletransportar, escoltar música, i com a munició, blocs, armes, armadures i eines. Aquests s'obtenen a recollir l'element que cau després d'una torba mor. Alguns mobs no baixaran (certs) articles quan no han estat registrats com morts per un jugador (aranyes amb ulls d'aranya, i obrir amb vares resplendor). Gallines adultes posen ous cada 5 a 10 minuts.
  • Els minerals s'utilitzen per a eines, combustible per al forn, la creació d'altres blocs o articles, comerç, tints, i el treball en artefactes de roca vermella. Aquests s'obtenen a recollir l'element que cau després de la mineria un mineral amb un pic del material adequat, o prendre l'element que es crea després de la fosa d'un mineral arrossegant el producte acabat en el seu inventari.
  • Plantes (en forma no quadra, exemples: llavors, i la canya de sucre s'utilitzen per a la creació de plantes de tipus bloc quan es col·loca en terres de cultiu, terra, sorra, i la banda dels troncs, perquè puguin créixer i donen ells mateixos o altres elements en el joc quan estan ben desenvolupats i trencat, i ser fabricats o consumits. Aquests s'obtenen a recollir l'element que cau després de trencar una versió de bloc de la planta no quadra en el món, o es troben en cofres de recompensa.
  • Els tints s'utilitzen per donar color a certs blocs, articles, o i el vermell per obtenir el seu respectiu color de la llana quan es xolla ells. També s'utilitzen per personalitzar banderes. Els tints primaris s'obtenen similars als objectes que deixen els mobs, minerals i plantes. Exemples d'aquests són els sacs de tinta, que són multitud tinta de calamar, lapislàtzuli, que és un mineral, i la roca vermella, que són el resultat de posar flors-plantes de color vermell en una quadrícula d'artesania rosa. Colorants secundaris i terciaris s'obtenen mitjançant la combinació de dos colorants primaris o secundaris junts en una quadrícula d'elaboració; exemples són el pols de os, cian, porpra, gris, i més. Alguns tints poden ser un colorant secundari o terciari, sinó també ser fet a mà posant una flor / planta en una quadrícula d'artesania.
  • L'elaboració d'ingredients són ingredients que no tenen una categoria específica i cap altre propòsit que no la decoració de crear altres blocs o articles d'artesania o de fosa, els exemples són de sílex, bols, pals, paper, fang, maó, maó de l'infern i quars de l'infern. Aquests s'obtenen mitjançant un munt de diferents causes.
  • Els ingredients per a pocions són ingredients que són necessaris per crear pocions, exemples són pols d'incendi, les llàgrimes de Medusa Abismal, melons lluminosos, i més. Els principals ingredients per a pocions són ampolles d'aigua i berruga abissal, llevat de pocions debilitat, que pot crear sense berruga abisal. Per fer una poció de benvinguda, que vostè pot llançar en lloc de beure, cal afegir la pólvora a una poció. Per obtenir millors efectes de pocions, és necessari o bé afegir la pols Pedra brillant perquè sigui un nivell dos o roca vermella per estendre la seva durada. Aquests dos no poden ser legítimament combinen junts en una poció.
  • Els Ingredients d'encantament són ingredients que s'utilitzen únicament per encantador coses relacionades, exemples: llibres encantades i ampolla o 'encantador (ampolles d'experiència). Aquests s'obtenen mitjançant encantador, o el comerç amb un vilatà.

MenjarEdit

Es usat per el jugador per recuperar punts de gana i saturació o menjat pels llops (domesticat o no) per donar-los salut, o per fer els gossos i els porcs de la raça. Alguns aliments donaran efectes d'estat al jugador.

  • Aliments Normals, com ara pomes, pa, melons, pastís de carbassa, carn i més, només es retornarà punts de fam i de saturació, sense cap altre efecte.
  • Menjar Bo, com ara pomes d'or poden donar al jugador (diversos) (bo) els efectes d'estat, com la regeneració, absorció, resistència al foc i resistència.
  • Mal menjar, com el pollastre cru, la carn podrida, els ulls d'aranya, i el peix globus, pot donar el jugador (diversos) efectes dolents, com la fam, verí, i nàusees. Si vostè està a punt de morir de fam i només tenen aquest aliment, es pot beure llet després per esborraran els seus efectes d'estat.

InstrumentsEdit

S'utilitzen per a una varietat de propòsits, sobretot per ajudar el jugador a fer les coses, i coordinar-se.

  • Les destrals permeten al jugador trencar blocs de fusta més ràpid que amb la mà. Poden ser elaborats a partir de fusta, pedra, ferro, or i diamants.
  • Les pales permeten al jugador a trencar blocs de sorra més ràpid que amb la mà. Poden ser elaborats a partir de fusta, pedra, ferro, or i diamants.
  • Els pics permeten al jugador per trencar blocs de pedra més ràpid que amb la mà, i es requereixen en diferents tipus de materials per tal de fer que els recursos caiguin dels blocs de pedra específics. Poden ser elaborats a partir de fusta, pedra, ferro, or i diamants.
  • Les aixades permeten al jugador fins el terra, el que permet plantar cultius, com per exemple les llavors, les pastanagues, les patates i llavors de carbassa. Poden ser elaborats a partir de fusta, pedra, ferro, or i diamants.
  • Una galleda permet al jugador el transport de líquids, com l'aigua i la lava, i obtenir la llet fent clic dret en una vaca o vaques de bolets.
  • Les Tisores permeten al jugador tallar la llana de ovelles, a les vaques amb bolets que li cauen bolets vermells, teranyines, amb un encantament Toc de Seda dona el bloc de teranyina, i recollir les varietats de gespa, fulles, enfiladisses i arbustos morts. Aquestes també es poden utilitzar per trencar i recollir cable trampa sense activar pols de roca vermella connectat.
  • El sílex i acer permet al jugador convertir la majoria dels blocs en el foc per períodes de temps variables. Els blocs inflamables seran cremats (destruït sense un degoteig) per aquest procés. També permeten que el jugador arribi al portal de l'infern, per la qual cosa bloqueja el portal de l'infern. Una càrrega de foc té els mateixos (i més) efectes, però s'esgotarà després d'un ús, i és un projectil a distància en lloc d'una eina.
  • Les canyes de pescar permeten al jugador anar a pescar per atrapar diversos tipus de peixos, tresors, i escombraries, així com torbes de tracció o els jugadors més estretes.
  • La pastanaga en una Canya de pescar permet jugador controlar porcs.
  • Les eines informatives ajuden el jugador a la coordinació en el món.
  • Els mapes són, quan van mirar, fent blocs que en si mateix que es mostren com píxels de colors, corresponents al seu bloc.
  • Les brúixoles sempre apunten exactament amb la seva fletxa vermella a punt de naixement al món original del jugador. (Per als jugadors amb mons Pre-llançament Alfa i Beta, pot haver tingut aquest punt "canvi" com a punts de regeneració es van codificar en els arxius de la regió, no derivats de la llavor.)
  • Els Rellotges estan mostrant al jugador quina hora és en el món sencer. Quan es troba a l'infern, o al l'End giren ràpidament.

ArmesEdit

S'utilitza sobretot per matar les torbes i reproductors més ràpid estratègicament.

  • Les espases s'utilitzen per matar les torbes i reproductors més ràpid, per bloquejar els atacs, el que redueix la majoria dels tipus de danys a la meitat, o per trencar blocs una mica més ràpid.
  • Els arcs (amb fletxes) s'utilitzen per matar mobs o jugadors a distància.
  • Les boles de neu s'utilitzen (en aquest context) per colpejar jugadors o mobs enrere, donant-li temps per a funcionar. Ells només fan mal al Drac del Regne d'Ender i flames.
  • Els ous s'utilitzen (en aquest context) per colpejar jugadors o mobs enrere, donant-li temps per a funcionar. Ells no fan mal a cap entitat.
  • Les canyes de pescar s'utilitzen (en aquest context) per colpejar jugadors o mobs enrere, donant-li temps per a funcionar. Ells no fan mal a cap entitat. També poden tirar de les torbes i els jugadors cap a vostè, donant a la gent que utilitza el combat a distància cap avantatge.
  • Les perles d'Ender s'utilitzen (en aquest context) per teletransportar lluny o en combat. Quan s'utilitza, el jugador tindrà 5 de dany, però amb caiguda de ploma reduirà aquest dany.
  • El sílex i acer, els càrrecs d'incendi i cubs de renta s'utilitzen

(en aquest context) als jugadors de la llum i de les multituds en el foc.

  • Les galledes s'utilitzen (en aquest context) per robar la lava d'un jugador o l'aigua, donant-los un desavantatge.

ArmaduraEdit

S'utilitzen per reduir els danys causats per les caigudes, jugadors i explosions. Els encantaments de l'armadura augmentar aquesta reducció.

  • Els cascos, la túnica, els pantalons i les botes són un conjunt complet d'armadura que redueix el dany per a ells. Els zombis i esquelets poques vegades poden deixar això. Quan un jugador llança l'armadura (o qualsevol article) en un Zombi, porc Zombi o esquelet, i al recollir-lo, cauran en qualsevol tipus de mort.
  • L'armadura de cavall s'utilitza per protegir un cavall d'un dany similar a l'armadura jugador, però només pot ser usat per un cavall domat.
  • La galleda d'aigua s'utilitzen (en aquest context) per posar a un jugador al foc ràpidament. També es poden utilitzar per trencar llarga cau si es col·loca a la dreta quan vostè colpeja el terra, o per desfer-se de la lava amb la finalitat de fer una fuita.
  • La llet es fa servir per esborrar tots els efectes (bons i dolents) d'estat.

TransportEdit

S'utilitzen per permetre moure els jugadors, els mobs o articles sobre la terra o l'aigua amb relativa rapidesa i facilitat.

  • Les vagonetes s'utilitzen per viatjar molt més ràpid a través dels vies, que també s'utilitzen per emmagatzemar i recollir objectes o treballar en i activar els circuits de pedra vermella. Quan es col·loca sota són una entitat.
  • Els vaixells s'utilitzen per viatjar molt més ràpid a través de l'aigua (per exemple, sobre els oceans, rius i llacs). Quan es col·loca sota són una entitat.
  • S'utilitzen cadires de muntar i les pastanagues en bastons, i necessiten, per viatjar en porcs i / o cavalls.
  • El blat, pastanagues i varietats de llavors s'utilitzen per fer les torbes més passius que segueixen quan es va dur a terme. En multijugador quan altres jugadors estan massa a prop, no ho faran, o s'aturen, després el jugador.

Discs de músicaEdit

Són elements musicals amb textura similar als discos de la vida real, que quan es posen en un tocadiscs. S'obtenen en permetre a un Creeper a ser assassinat per una fletxa disparada per un esquelet, i 'gat' els discos de música i '13' es poden trobar en cofres de recompensa masmorra. Hi ha dotze discos diferents en el joc.

Ous i ous generadorsEdit

  • Els ous s'utilitzen per fresar pollastres nadó quan està llançat.
  • Els ous generadors són ous re-textura amb punts, que són de color similar al seu respectiu multitud, i es poden utilitzar per fresar la majoria de les torbes en el joc. Aquests es poden obtenir només en Creatiu. Feu clic en el mateix tipus d'ou i poden tenir nadons en aquest lloc (llops i tots els mobs passius poden tenir nadons com aquest, excepte el calamar i els ratpenats). Alguns mobs com dracs i gegants no tenen els ous de regeneració, de manera que els tramposos han de ser utilitzats per convocar-los.

Objectes de decoracióEdit

Només s'utilitzen amb fins estètics.

  • Els focs artificials s'utilitzen per bells paisatges. Ells poden fer a mà en una varietat de colors, formes i sons, i quan s'utilitza volarà ràpidament en l'aire i (visual i sonora) exploten.
  • El llibre i tinter es pot utilitzar per anotar informació o històries en un llibre.

AltresEdit

S'utilitzen amb fins diversos.

  • Les etiquetes de nom s'utilitzen per nomenar a qualsevol tipus de mob, i evitar la seva desaparició. El nomenament d'un mob "Dinnerbone" o "Grumm" es col·loquen cap per avall. Nomenar una ovella "jeb_" farà que la seva llana es decolori es tinyi dels 16 colors, encara que això no afectarà a la llana. També el nomenament d'un "Toast" conill li donarà un conillet especial ".