FANDOM

Minecraft logo

Logo del joc Minecraft

Minecraft és un videojoc creat i desenvolupat per Markus Persson per ordinador i, més recentment, per altres plataformes. Està basat en jocs com Dwarf Fortress, RollerCoaster Tycoon, Dungeon Keeper i Infiniminer. L'estil de joc és "sandbox" (Llibertat d'acció). Tots els elements del joc (exceptuant les eines) té forma, o està format per cubs. El joc representa la vida fora de la ciutat i la història d'un home anomenat Steve.

Compra i disponibilitatEdit

Minecraft es pot comprar per 19,95€ (o U$S 26.95 [£ 17.95]). Totes les edicions del joc es poden comprar una vegada.[1] Una vegada aconseguit, es pot jugar amb un programa o online. Tembé es pot comprar un codi per regalar, pel mateix preu. Es pot jugar online a la web www.minecraft.net.

Les versions anterior del joc (Indev, Infdev, Alpha y Beta) ja no estan disponibles, tot i que ho van estar durant un temps a la web pel usuaris que havien pagat.

La Pocket Edition (La versió per mòbils) es pot aconseguir a Google Play i a la iTunes App Store per Android i iOS

RequisitsEdit

  • Requisits establerts per Mojang:[2]
    • RAM: 1GB
    • GPU: Tenir targeta de gràfics.
    • Java: última versió de 64 bits Sun Java
  • Requisits recomenats per #MinecraftHelp:
    • CPU: 1.8 GHz
    • RAM: 1.5 GB
    • GPU: Targetes de gràfics nVidia GeForce 6xxx Series o ATI Radeon 9xxx Series
    • Java: Sun Java 6. Java 7 causa problemes amb alguns jugadors. A OpenJDK también se'l coneix per causar problemes.

ModesEdit

Vegeu informació més detallada sobre aquest tema a Mode de Joc

Actualment hi han 2 versions de joc:

  • Clàssic (classic): És el mètode més senzill, perque només incorpora la funcionalitat de construir amb blocs il·limitats.
  • Beta (substitueix a Alpha): És la versió més nova, amb crafting, mobs, eines,... Actualment està en la versió 1.5_01.

I els 5 modes de jocs són:

  • Mode creatiu: Es basa en que ho tens tot i mai et mors ni tens gana.
  • Mode supervivència: En aquest mode tu ho has d'aconseguir tot, començes sense res.
  • Mode extrem o hardcore: Jugues de la mateixa manera que a supervivència, pero amb més dificultat i només amb una oportunitat. És a dir, quan et mors, el món s'esborra.
  • Mode aventura: En aquest mode no es poden trancar blocs.
  • Mode espectador: Amb aquest mode mots mirar als jugador i alguns mobs com juguen sens prendre part de la partida. Només està disponible a partir de la versió 1.8.

VersionsEdit

La versió més actual és la 1.8, sent la sisena versió després de la 1.0.0. Va sortir el 18 de novembre del 2011.

ReferènciesEdit

  1. Mojang.com
  2. Minecraft.net