FANDOM

MineCat XL és un servidor de Minecraft (versió 1.8) en català basat en l'antic servidor MineCat. El seu mapa consisteix en una reproducció a escala 1:15 de Catalunya i, segons els seus administradors, és un 2750% més gran.

Mode de joc Edit

El mode de joc és supervivència, però no es generen monstres fora de les arenes. Així mateix, no es pot construir o destruir fora de les àrees permeses o matar mobs. Per tot el mapa hi ha botigues que permeten vendre o comprar materials mitjançant diners que s'aconsegueixen, entre altres maneres, fent una feina (es por obtenir una llista de les feines escrivint /jobs browse).

També, repartides pel territori, hi ha mines espais d'obtenció de fusta i arenes per lluitar contra mobs públiques. Destaca la mina de Manresa que va ser la primera en obrir.

Transport Edit

De la mateixa manera que a la Catalunya "real", al MineCat XL hi ha una xarxa de trens que cobreixen tot el territori. L'estació principal es troba a Barcelona Sants, i des d'allà pots anar a pràcticament qualsevol lloc.

També existeix un sistema de warps que et teletransporten als punts més importants del mapa (ciutats). Tanmateix, els administradors han anunciat per Facebook que serà una mesura provisional i, que quan la xarxa ferroviària es normalitzi, es desactivaran pels usuaris normals (els builders continuaran tenint l'habilitat de fer warp). Per veure tots els llocs on pots teletransportar-te, pots escriure /warp.