FANDOM

Llop
Llop
Llop cara
Tipus: Neutral
Punts de salut:
Es genera a: Nivell de llum superior a 7, en boscos.
Força: Salvatge: 2 Domesticat: 4
Drops: {{{drops}}}
Experiència: {{{exp}}}
Primera aparició: {{{primera aparició}}}

Els llops són mobs neutrals introduïts a la versió Beta 1.4.

ComportamentEdit

Els llops poden estar en tres estats, depenent de com interactua el jugador amb ells: salvatge, hostil o domesticat.

Els llops tenen comportaments irregulars cap al jugador, i apareixen en grups de 1 a 8. Si el jugador pica un llop tot el grup atacarà el jugador fins a matar-lo o fins que el jugador marxi prou lluny.

Si estan en estat salvatge, poden perseguir i matar ovelles que passegin pels voltants. Si el jugador té a la mà carn de porc o un os, i hi ha un llop domesticat a prop, aquest inclinarà el cap per mostrar el seu interes.

DomesticacióEdit

Els llops són difícils de trobar, però un cop domesticats no deixen de seguir al jugador. Per fer-ho, s'han de donar ossos al llop fins que surtin cors. El nombre d'ossos és molt variable.

Els llops domesticats s'identifiquen per tenir la cara més clara i pel collar vermell que tenen al coll (que es pot canviar de color fent servir un sac de tinta o tints de colors). Quan un mob ataca el jugador el llop reaccionarà contra ell (a accepció del Creeper, que no ataca sinó que explota). El mateix passarà si el jugador ataca qualssevol mob (passiu o hostil). Si el jugador ataca un mob amb un arc i fletxes el llop no l'atacarà.

El jugador pot ordenar al llop que es quedi quiet fent clic dret sobre d'ell, però si el jugador és atacat el llop deixarà d'estar quiet i el defensarà. Si el llop està aturat i el jugador està molt lluny d'ell pot ser que es tele-transporti fins al jugador.

Si dos llops domesticats es reprodueixen naixerà un cria domesticada, que es comportarà de la mateixa manera que els adults.

MovimentEdit

  • Els llops domesticats tenen molts dificultats per passar per una porta oberta. Per això és aconsellable fer un un forat d'un bloc al costat de la porta perquè pugui passar.
  • Els llops estàn en constant moviment i no s'aturen si el jugador no ho ordena. Això pot provocar caigues per precipicis o altres danys.
  • Els llops poden caminar i girar-se per un túnel d'1x1 blocs.

Alimentació i salutEdit

L'indicador de salut d'un llop és l'angle entre la cua i les potes (Si l'angle és de 90º, la salut és de 90%). Per curar-los se'ls ha d'alimentar amb carn de porc crua o cuita o carn podrida.

Quan una cria neix té molt poca salut (es pot veure amb la cua). Per aolucionar-ho, se la pot alimentar amb carn de porc.

AssolimentsEdit

Ícona Assoliment Descripció al joc Prerequisits Versió Punts a la Xbox
Assoliment LiderDeLaManada
Líder de la Manada Fes-te amic de cinc llops Caçador de Monstres Xbox i PC 30G