FANDOM

Gallina
Gallina
Gallina cara
Tipus: Passiu
Punts de salut: HeartHeart
Es genera a: En un bloc d'herba, nivell de llum 9 o superior. També, llançant un ou (Probabilitat de 1/8)
Força: No
Drops: {{{drops}}}
Experiència: {{{exp}}}
Primera aparició: {{{primera aparició}}}

Les Gallines (a vegades anomenades erròniament com a ànecs) són mobs passius que tiren plomes, pollastre cru (o cuit, si mor cremada) i ous. Les gallines mesuren 0,875 blocs d'alt, 0,5 d'ample i 0,8125 de llargada.

AparençaEdit

Les gallines tenen plomes i ales blanques, bec i pots grogues i una barba vermella. La seva textura és similar a la llana, amb quadradets de diversos tons de blanc. Mesurem gairebé un bloc i les seves cries són, com a la majoria de mobs, amb un cos petit i un cap com el de la versió adulta.

ComportamentEdit

Les gallines es mouen sense rumb, i si cauen a l'aigua no intenten sortir-ne. Si t'apropes a una gallines, aquesta se't quedarà mirant uns segons i després continuarà caminant. Els atrauen les coves i des de Beta se les pot veure a dins d'una cova més sovint. Normalment està en grups de tres o quatre. Com altres mobs passius, els atreu la llum i a vegades es poden veure saltant sobre una torxa. No poden morir per caure, per que si cauen planejaran amb les ales esmorteïnt així l'impacte.

Les gallines deixen caure ous que pots fer servir per tirar a un mob agressiu o per fer pastissos. Des de la Beta, les gallines tenen una possibilitat de 1/8 de nàixer llançant un ou.

  • Si la gallina està a una part carregada pon un ou aproximadament cada 7,5 minuts.
  • Segueixen el jugador si aquest està sostenint llavors de blat, de síndria o de carbassa.
  • A l'aigua, baten les ales per mantenir-se a la superfície.
  • Si moren cremades tiraran carn cuita.

ReproduccióEdit

Hi han dues maneres d'obtenir gallines. La primera és tirant ous de gallina a terra. Fent això hi ha 1/8 possibilitats de que surti una gallina. Si això passa, hi ha 1/32 possibilitats de que surtin 4 pollets en comptes d'un. S'ha de tenir en compte que si l'ou es tira contra una paret, el pollet apareixerà a la paret i segurament s'ofegarà.

La segona manera és la mateixa que es fa servir pels altres animals de granja: s'han d'alimentar dues gallines amb qualsevol tipus de llavor (a vegades també funciona amb berrugues abissals. Les gallines que s'han alimentat necessitaran 5 minuts per poder reproduir-se de nou.

Els pollets triguen 20 minuts a créixer del tot. Com les altres cries d'animals, no tiren res i no donen punts d'experiència al matar-los, i tampoc ponen ous.

Els polletsEdit

Per obtenir un pollet, mirar l'apartat sobre la Reproducció. Aquestes són les característiques dels pollets:

  • Es mouen més ràpid que els adults.
  • Tarden aproximadament 20 minuts a madurar totalment.
  • No ponen ous, i no deixen experiència o recursos.
  • Els polles segueixen els seus pares fins que són adults.
  • Els pollets poden nedar, però també pot ser que s'ofeguin a un bloc de profunditat o més.

CuriositatsEdit

  • Són el segon mob més petit (el primer són els peixets de plata).
  • Se les confon amb ànecs per l'amplada del bec i la seva habilitat al nedar.
  • Des de la Beta 1.8 fugen de tu si les ataques.