FANDOM

Flama
Flama
Blaze Face
Tipus: Hostil
Punts de salut:
Es genera a: Fortaleses del Nether, amb un nivell de llum 11 o menys.
Força: Bola de foc:
Fàcil: 3
Normal: 5
Difícil: 7

Contacte:
Fàcil: 4
Normal: 6
Difícil: 9
Drops: {{{drops}}}
Experiència: {{{exp}}}
Primera aparició: {{{primera aparició}}}

Les flames (També anomenades Blaze) són uns mobs hostils de pell groga i marró que viuen al Nether i que tenen la capacitat de volar i dispara càrregues ígnies. En general es generen als generadors de monstres de dins les fortaleses del Nether, tot i que també poden aparèixer naturalment. Els seus cossos estan formats per un cap quadrat sobre una columna de fum negre i gris i tres seccions giratòries. Cada secció té quatre varetes flotants que giren al seu voltant. Al respirar fan un so metàlic.

Aparició Edit

Les flames només apareixen a les fortaleses del Nether, naturalment o quan el jugador està a 16 blocs o menys de distància del generador. Aquests generadors poden fer aparèixer fins a 4 flames alhora.

Quan el jugador s'hi apropa, els surt més fum i les barres giren amb més velocitat. Llavors, agafen una mica d'alçada i comencen a disparar càrregues ígnies sense gaire punteria. Tot i així, una càrrega pot causar molt dany.

Comportament Edit

Tot i que les flames poden volar, sempre es queden tocant a terra, i només prenen alçada quan ataquen al jugador. Són indemnes a la lava i es comporten amb ella com qualsevol altre mob a l'aigua Abans d'atacar augmenta la velocitat de gir i el fum que surt.

Són un dels pocs mobs que prenen mal amb les boles de neu, així com amb l'aigua o la pluja. Quan són derrotats donen una vara flamejant.

Assoliment Edit

Icona Nom Descripció Assoliment requerit Versió Punts guanyats en la Xbox
Achievement-plain
Vara blaze
En flames Prendre la vara d'una flama. Hem de baixar a més profunditat (PC) / Al Nether (PS) PC N/A