FANDOM

Els Crafteos són materials de construcció per obtenir materials fets dels recursos. S'utilitzen per poder fer una gran ciutat, monuments, etc.

MaterialsEdit

Materials bàsics Edit

Aquí hi ha els materials que utilitzem sovint al principi.

Nom Ingredient Procediment Descripció
Taulons de fusta Fusta
Taulons
Per a construccions de tota mena, pot utilitzar-se per elaborar multitud de coses, seria el recurs més útil al principi del món.
Pal Taulons de fusta
Elaboració pals
Per elaborar torxes, fletxes, cartells, escales, tanques i mànecs d'eines. És una de les coses més importants.
Torxa Pal + carbó 3 Per crear llum en coves o en altres llocs, també es pot utilitzar per foragitar els monstres o per poder derretir el gel.
Banc de treball Fusta
Eleboració taula elaboració
Permet accedir a la construcció d'elaboració de 3x3
Forn Pedra 6 Permet crear torxes i a fer menjar (el menja fet recopera 5 cors) o fundir altres blocs
Cofre Taulons de fusta 7 Serveix per guardar blocs, objectes... (un cofre al costat d'un altre es fa un cobre el doble de gran).

EinesEdit

Es sol utilitzar sempre per poder construir o trencar coses.

Noms Ingredients Procediments Descripció
Destral Pal + Fusta, Pedra, Ferro, Or o Diamants 8 Permet tallar arbres i fusta molt ràpidament.
Pic Pals + Fusta, Pedra, Ferro, Or o Diamants 9 Accelera el procés de picar pedra a les mines i l'extracció de carbó.
Pala Pals + Fusta, Pedra, Ferro, Or o Diamant 10 Amb la pala es pot cavar més ràpid la sorra, terra, herba, graveta i neu. És necessària per fer boles de neu.
Aixada Pals + Fusta, Pedra, Ferro, Or o Diamants 11 S'utilitza per remoure la terra i / o l'herba per recollir llavors que es poden plantar per collir blat.