FANDOM

Creeper
Creeper
Cara Creeper
Tipus: Hostil
Punts de salut: HeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeart
Es genera a:
Força: {{{força}}}
Drops: {{{drops}}}
Experiència: {{{exp}}}
Primera aparició: {{{primera aparició}}}

Els Creepers són mobs hostils que van ser introduïts al Survival Test. Quan el Creeper s'acosta al jugador fa un soroll semblant al d'una metxa encesa i després d'1,5 segons explota. Quan els Creepers estan quiets o caminen no fan cap mena de soroll, i no cremen a la llum del dia, a diferència del Zombi i l'Esquelet.

DescripcióEdit

Quan un Creeper fa el soroll que precedeix l'explosió (com un Fssssss) s'activa un compte enrere d'1,5 segons. Aquest compte enrere pot ser desactivat si el jugador s'allunya suficientment del Creeper. Si això passa, el Creeper anirà baixant gradualment (Si havia arribat a 1 segon, trigarà 1 segon a arribar a 0). Si se l'ataca molt seguidament, no podrà activar el compte enrere, i per tant no explotarà.

Els Creepers són 1/6 més forts que un Zombi, i la seva explosió té una força de 90. Si el Creeper està envoltat de blocs més sòlids, l'explosió no farà tant efecte.

ComportamentEdit

Els Creepers tenen un patró de moviment bastant més complicat que la resta de mobs hostils, tot i que no tant com els amos.

Al apropar-se al jugador, intentaran no apropar-s'hi directament, sinó que aniran per darrere o per un costat sempre que sigui possible. A vegades, també es poden amagar i esperar que el jugador passi prop d'ells, llavors surten i exploten. Són capaços de pujar per escales i escalar cascades.

El camp de visió d'un Creeper és de 1000 blocs. Però si el jugador està fora del camp de visió i li dispara una fletxa, el Creeper el localitzarà i anirà cap a ell.

HistoriaEdit

En el Survival Test, l'aspecte del Creeper era molt més fosc, i feia pampallugues verd brillant quan era colpejat. Tenia un comportament molt més semblant als zombies, tot i que provocava només 2 de dany, en comptes de 100. Quan es feia molt de mal començava a brillar, i al morir feien una explosió de 4x4x4 blocs.

CuriositatsEdit

  • Pots fer-te amic d'un Creeper si li dónes la seva pólvora.
  • El disseny del Creeper va ser un intent fallit de crear un Porc.
  • És, juntament amb el Bloc d'herba, el símbol oficial del Minecraft.
  • Si al explotar un Creeper, el jugador està sobre el foc, aquest rebrà el triple de dany.
  • Si un llamp toca un Creeper, aquest es convertirà en un Creeper sobrecarregat i serà de 2 a 3 vegades més poderós, tot i que això és molt improbable.