FANDOM

Water
L'aigua és un líquid que pot ser col·locat pel jugador utilitzant una galleda de ferro (o utilitzant comandaments). L'aigua es genera automàticament a partir del nivell del mar (elevació 62) i en forma de llacs. També es pot trobar en els pous dels poblats.

L'aigua no es pot trobar ni al Nether, i si el jugador hi col·loca un bloc d'aigua aquest s'evaporarà tan bon punt toqui alguna cosa (excepte els cubells). També es pot utilitzar el comandament /setblock per posar aigua al Nether.

ComportamentEdit

L'aigua és un líquid, igual que la lava, i s'expandeix fins a 8 blocs. Sempre intentarà fer el camí més curt possible.

Redueix la velocitat dels mobs quan hi caminen a través. Tot i així, es pot viatjar a gran velocitat per sobre de l'aigua mitjançant una barca.

LlumEdit

L'aigua redueix la llum per 2 a cada bloc, a més de la dispersió normal, de manera que la teva visibilitat va disminuint a mesura que t'enfonses. Tot i així, si tens un casc amb encanteri de Respiració la teva visibilitat no es veurà afectada. Un altre mètode és bevent una poció de visió nocturna o de respiració aquàtica.